بورس قطعات یدکی خودرو در تهران

مثل هر شهر دیگری در کشور مناطقی از شهر تهران (عمدتا مرکز) به عنوان بورس خرید و فروش کالای یک صنف، صنعت و حرفه ای وجود دارد که مشغول داد و ستد و ارائه خدمات می باشند. در تهران، یکی از مناطقی که از قدیم محل فروش قطعات یدکی خودرو بوده و هست خیابان ملت و خیابان امیرکبیر در محدوده میدان بهارستان تهران واقع شده است.

خیابان امیرکبیر (نام‌های پیشین: خیابان چراغ‌برق و خیابان چراغ‌گاز) یکی از خیابان‌های طولانی و پراهمیت مرکز شهر تهران است که بورس قطعات یدکی خودرو و وسایل نقلیهٔ سنگین می‌باشد.

خیابان ملت تهران 1355
خیابان ملت تهران 1355
خیابان ملت تهران 1400 (همان محل)
خیابان ملت تهران 1400 (همان محل)

کوچه پس کوچه ها و تمامی پاساژ ها و ساختمان های این محل تجاری بوده و انواع مغازه های کوچک و بزرگ را خواهید دید که به صورت تک قطعه یا برند انواع خودروهای موجود در کشور را کار میکنند که برخی از کسب و کارها وارد کننده عمده قطعات می باشند و تقاضای سایر واحد های تجاری و شهرستان ها را پاسخگو می باشند.

از مجتمع های تجاری معروف و بزرگ این منطقه که اصناف بیشماری در حوزه قطعات یدکی خودرو در آن به فعالیت مشغول می باشند میتوان به پاساژ ملت، سپهر، رضا، امیران، مهدوی و … اشاره کرد.

اگر در شهرستان و محل سکونت خود فروشگاه قطعات یدکی خودرو دارید یا علاقه مند هستید در این حوزه مشغول به فعالیت شوید حتما سری به خیابان ملت و امیرکبیر تهران بزنید و از فروشگاه های عمده و خرده فروشی انواع خودرو های ایرانی و خارجی در ارتباط باشید.

بورس قطعات یدکی در تهران مرکز خرید قطعات یدکی در تهارن ارائه کلیه قطعات یدکی بصورت عمده خرید عمده قطعات یدکی از تهران

 

> موقعیت بازار ملت تهران (بازار قطعات یدکی) روی نقشه


پیمایش به بالا